Poraďte se s profesionály: Po-Pá: 10:00 - 18:00 hod 604 169 665

Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení a pojmy

1.1. Internetový obchod umístěný na internetové adrese https://www.namir.cz (dále jen „e-shop“) provozuje fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona Jaromír David, IČO 71419080, se sídlem Na dlouhém lánu 274/18, 160 00 Praha 6, telefonní číslo +420 604 169 665, e-mail: podpora@namir.cz, s provozovnou na adrese Žalanského 52/22, 163 00 Praha 6 – Řepy (dále jen „Prodávající”).

1.2. Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) se řídí českým právním řádem a byly zpracovány především dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „ZOS“), jakož i dalších účinných právních předpisů.

1.3. Tyto OP upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jako „kupní smlouva“) uzavírané mezi Prodávajícím a jinou osobou (dále jen „Kupující“) prostřednictvím e-shopu, který Prodávající provozuje prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webová stránka“).

1.4. Tyto OP dále užívají především následující pojmy:

a) Prodávající, jímž se rozumí podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu zboží nebo služby. Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti;

b) Kupující, kterým se dle těchto OP rozumí každá osoba, která distančním způsobem uzavírá kupní smlouvu s Prodávajícím, a to prostřednictvím e-shopu

c) spotřebitel, kterým je ve smyslu § 419 OZ každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná;

d) podnikatel je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Pro účely ochrany spotřebitele a pro účely § 1963 OZ se za podnikatele považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely OP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li Kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že je ve smluvním vztahu s Prodávajícím považován za podnikatele;

e) nepodnikatel, kterým je právnická osoba nejednající při uzavírání kupní smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání;

f) objednávka, která je neodvolatelným návrhem Kupujícího na uzavření kupní smlouvy s Prodávajícím;

g) stornování objednávky – nevyplývá-li z komunikace mezi Kupujícím a Prodávajícím něco jiného, je stornováním objednávky míněno odstoupení od uzavřené kupní smlouvy, nebo odmítnutí návrhu na uzavření kupní smlouvy v podobě objednávky Kupujícího.

h) Cena je finanční částka, kterou bude Kupující hradit za zboží.

i) Cena za dopravu je finanční částka, kterou bude Kupující hradit za doručení zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení.

j) Celková cena je součet ceny a ceny za dopravu.

k) DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů. 

l) Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu.

m) Zboží je vše, co může Kupující nakoupit na e-shopu.

n) Zakázková výroba je takové zboží, které je vyráběno na zakázku.

 

II. Působnost OP

2.1. Tyto OP se primárně vztahují na právní vztahy vznikající z kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je v postavení spotřebitele. Na právní vztahy vznikající z kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je v postavení nepodnikatele nebo podnikatele se použijí ustanovení těchto OP přiměřeně, není-li dále stanoveno jinak. 

2.2. Na právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je nepodnikatelem anebo podnikatelem, se nepoužijí ustanovení čl. III. těchto OP a dále ta ustanovení, která se vztahují na Kupujícího, který je spotřebitelem. Práva a povinnosti podnikatelů co do zániku kupní smlouvy či práv z vadného plnění vyplývají z přímo z OZ. 

2.3. Ustanovení těchto OP tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, což Kupující výslovně potvrzuje souhlasným prohlášením na webové stránce e-shopu při uzavírání kupní smlouvy. Kupující uzavřením kupní smlouvy též potvrzuje, že se seznámil s úplným zněním OP, jejichž nedílnou součást tvoří Reklamační řád a Podmínky ochrany osobních údajů, že rozumí veškerým jejich ustanovením a že s nimi v plném rozsahu souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku vytvoření objednávky.

 

III. Sdělení Kupujícímu, který je spotřebitelem, před uzavřením kupní smlouvy

3.1. V souladu s příslušnými ustanoveními OZ a ZOS tímto Prodávající Kupujícímu, který je spotřebitelem, sděluje následující informace před případným uzavřením kupní smlouvy: 

3.1.1. Kupní smlouvu je uzavírána distančním způsobem ve smyslu § 1820 a násl. OZ, a to prostřednictvím e-shopu, s čímž Kupující souhlasí. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku hradí Kupující. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou Kupující hradí za používání těchto prostředků (tj. v případě internetového či telefonického připojení se náklady řídí podmínkami operátora Kupujícího). Prodávající si tak neúčtuje žádné další poplatky nad rámec celkové ceny.

3.1.2. Prodávající požaduje úhradu celkové ceny po uzavření kupní smlouvy a před předáním zboží Kupujícímu. Zboží bude Kupujícímu dodáno a předáno až po úplném uhrazení celé celkové ceny. V případě platby na dobírku dojde k platbě při dodání zboží oproti předání zboží a celková cena je splatná při převzetí zboží. 

3.1.3. Nutnost úhrady zálohy či obdobné platby se týká pouze požadavků Kupujícího na poskytnutí specifických služeb označených jako „zakázková výroba“, jsou-li vyžadovány a poskytovány. Prodávající je tedy oprávněn požadovat po Kupujícím úhradu přiměřené zálohy. Pakliže Prodávající bude žádat úhradu zálohy, je povinen o tomto Kupujícího – spotřebitele informovat ještě před uzavřením kupní smlouvy.

3.1.4. Prodávající neuzavírá smlouvy, jejichž předmětem je opakované plnění; pokud však uzavření takové smlouvy zprostředkovává, tak nejkratší doba, po kterou bude smlouva strany zavazovat vyplývá z konkrétních ustanovení takové zprostředkované smlouvy, která jsou závislá na podmínkách, které si mezi sebou dohodnou poskytovatel plnění dle takové zprostředkované smlouvy a spotřebitel.

3.1.5. Pokud je uzavírána smlouva na dobu neurčitou, tak v případě licenčních smluv uzavíraných na dobu neurčitou, je cena licence sjednána za celou dobu poskytování licence, není-li uvedeno jinak.

3.1.6. Informace o realizovaných objednávkách, jakož i uzavřená kupní smlouva, jsou archivovány v elektronickém archivu Prodávajícího, a to po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem úspěšného splnění uzavřené kupní smlouvy. Tyto informace nejsou přístupné třetím nezúčastněným stranám. 

3.2. Ve vztahu k řešení sporů se spotřebiteli tímto Prodávající Kupujícímu, který je spotřebitelem, před případným uzavřením kupní smlouvy sděluje, že: 

3.2.1. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu – spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) OZ.

3.2.2. Vyřizování stížností Kupujícího zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy podpora@namir.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Prodávající zašle na elektronickou adresu Kupujícího, ze které byla stížnost odeslána.

3.2.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

3.2.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3.3. Ve vztahu k právu odstoupit od smlouvy tímto Prodávající Kupujícímu, který je spotřebitelem, před případným uzavřením kupní smlouvy sděluje, že: 

3.3.1. V souladu s ustanovením § 1829 OZ má Kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit od kupní smlouvy i bez udání důvodů, a to ve lhůtě 14 dnů, která běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

3.3.2. V souladu s ustanovením § 1837 OZ nemůže ani Kupující, který je spotřebitelem, odstoupit od smlouvy o:

a) poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d) dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e) dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f) opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g) dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h) dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

i) dodávce novin, periodik nebo časopisů,

j) ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

l) dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

3.3.3. V případě, že se Kupující, který je spotřebitelem, rozhodne odstoupit od kupní smlouvy, může tak učinit jakýmkoliv prokazatelným způsobem, a to například:

a) prostřednictvím elektronické pošty zaslané Prodávajícímu na e-mail podpora@namir.cz;

b) listinou poštou zaslanou Prodávajícímu na adresu sídla Prodávajícího, tedy na adresu Na dlouhém lánu 274/18, 160 00 Praha 6;

c) sdělením telefonicky na telefonní linku Prodávajícího: +420 604 169 665;

d) osobním sdělením Prodávajícímu či pověřenému zaměstnanci Prodávajícího v provozovně Prodávajícího na adrese Žalanského 52/22, 163 00 Praha 6 – Řepy.

3.3.4. Pro odstoupení od smlouvy může Kupující, který je spotřebitelem, využít vzorový formulář, jehož náležitosti jsou v souladu s nařízením vlády č. 363/2013 Sb., o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorovém formuláři pro odstoupení od těchto smluv, a který tvoří přílohu č. 2 těchto OP. Využití takového formuláře však není povinností Kupujícího a nepoužití takového formuláře nijak nesnižuje právní účinky odstoupení od smlouvy učiněného jiným způsobem.

3.3.5. V případě odstoupení od smlouvy nese Kupující – spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží Prodávajícímu, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za vrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

3.3.6. Kupující – spotřebitel má povinnost uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již s jeho souhlasem začalo. 

3.3.7. Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od něho obdržel, a to na adresu sídla Prodávajícího uvedenou v čl. 1.1. těchto OP. Lhůta pro zaslání nebo předání zboží Prodávajícímu zůstane zachována, pokud Kupující – spotřebitel zašle zboží na adresu sídla Prodávajícího nejpozději poslední den této lhůty.

3.3.8. Prodávající má právo na vrácení úplného zboží, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené a čisté, a pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a v hodnotě, v jakém Kupující – spotřebitel zboží převzal. 

3.3.9. Kupující – spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. V takovém případě, je Prodávající je oprávněn požadovat po Kupujícím – spotřebiteli náhradu za snížení hodnoty zboží. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení celkové ceny.

3.3.10. Pokud se jedná o spotřební zboží (tj. zboží, jehož účelem je spotřebování), pak může Kupující – spotřebitel od smlouvy odstoupit pouze pokud Kupující dodá zboží nepoškozené a nepoužité v neporušeném originálním balení.

3.3.11. Odstoupí-li Kupující – spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů spojených s dodáním zboží, které od něho na základě kupní smlouvy přijal. Jestliže Kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Prodávající vrátí Kupujícímu tyto peněžní prostředky stejným způsobem, kterým je od Kupujícího obdržel; jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Kupující souhlasil, a pokud tím Kupujícímu nevzniknou další náklady. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.

3.3.12. Lhůta k odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, pokud Kupující, který je spotřebitelem, prokazatelně odešle formulář či sdělení o uplatnění práva odstoupit od kupní smlouvy před uplynutím této lhůty. Prodávající bez zbytečného odkladu potvrdí Kupujícímu – spotřebiteli prostřednictvím elektronické pošty na elektronickou adresu, přijetí formuláře či jiného sdělení o uplatnění práva odstoupit od kupní smlouvy. 

3.3.13. Do doby převzetí zboží Kupujícím, který je spotřebitelem, je Prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě, že nastanou okolnosti nezávislé na jeho vůli, které mu znemožňují dodání objednaného zboží Kupujícímu (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží). Prodávající je dále oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ze zákonných důvodů a také v případě, že:

a) Kupující neuhradí celkovou cenu ve lhůtě splatnosti;

b) Kupující bezdůvodně odmítne převzít zboží, které bylo zasláno na jeho doručovací adresu na dobírku.

3.3.14. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy v případě, kdy Kupující uvede v objednávce nesprávné kontaktní údaje a Prodávajícímu se následně nepodaří Kupujícího na základě těchto údajů kontaktovat (zejména v případě nedoručitelného e-mailu potvrzujícího uzavření kupní smlouvy), nebo v případě kdy kvůli nesprávným kontaktním údajům není možné předat objednané zboží dopravci k doručení Kupujícímu.

3.4. Prodávající Kupujícímu dále sděluje své obecné kontaktní údaje. Tyto údaje platí pro všechny případy, není-li v těchto OP stanoven pro konkrétní situaci jiný kontaktní údaj. Kupující – spotřebitel má právo kontaktovat Prodávajícího na níže uvedené kontaktní údaje v kterékoliv záležitosti, přičemž nepoužije-li kontaktní údaj stanovený Prodávajícím pro konkrétní situaci, ale právě kontaktní údaje v tomto bodu, nemá to žádný vliv na práva Kupujícího, který je spotřebitele. Obecné kontaktní údaje prodávajícího jsou: 

Adresa sídla: Na dlouhém lánu 274/18, 160 00 Praha 6
Adresa provozovny: Žalanského 52/22, 163 00 Praha 6 – Řepy
Email: podpora@namir.cz.
Telefonní číslo: +420 604 169 665

3.5. Před případným uzavřením kupní smlouvy dále Prodávající Kupujícímu, který je spotřebitelem, sděluje: 

3.5.1. V souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a se zákonem č. 542/2020 Sb. o výrobcích s ukončenou životností, má Kupující možnost při nákupu některých druhů zboží bezplatně odevzdat v místě prodeje stejné množství zboží podobného typu a použití.

3.5.2. Ceny zboží a služeb jsou na webové stránce e-shopu uváděny včetně i bez DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, které musí Kupující pro získání zboží zaplatit; to se však netýká případných poplatků za dopravu anebo za způsoby úhrady, které jsou uváděny až v rámci objednávky, a jejichž výše se odvíjí od volby Kupujícího.

3.5.3. Prodávající je oprávněn stanovit cenu zboží odhadem ve smyslu ustanovení § 13 odst. 2 písm. e) zákona č. 526/1990 Sb., o cenách. Na webové stránce e-shopu jsou tak uvedeny ceny konečné i ceny odhadní (tj. předběžné), přičemž je vždy pro Kupujícího zřetelné, jaká cena je konečná a jaká odhadní. Prodávající tady upozorňuje Kupujícího, že cena za zboží může být určena odhadem ve smyslu ustanovení § 13 odst. 2 písm. e) zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, neboť konečná cena zboží bývá v důsledku neustálého zdražování vstupních materiálů do výroby velmi často měněna (zvyšována) a Prodávajícímu je tak známa až v den expedice předmětného zboží. 

3.5.4. Pokud Prodávající zjistí, že cenu určenou odhadem bude třeba překročit, oznámí to bez zbytečného odkladu Kupujícímu, přičemž mu novou cenu odůvodnění. Spolu s oznámením o překročení odhadované ceny Prodávající vyzve Kupujícího k potvrzení nové ceny zboží. Kupující je povinen Prodávajícímu novou cenu potvrdit do 15 pracovních dnů od doručení oznámením o překročení odhadované ceny. Nesouhlasí-li Kupující s novou cenou, má Kupující právo od kupní smlouvy odstoupit. Neobdrží-li Prodávající potvrzení, v němž Kupující novou cenu prokazatelně potvrdí, je Prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě se Prodávající se zavazuje vrátit Kupujícímu finanční částku uhrazenou na základě kupní smlouvy.

3.5.5. Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží bude Kupujícímu sdělena v rámci akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.

3.5.6. Prodávající není povinen v odůvodnitelných případech uzavřít s Kupujícím kupní smlouvu na veškeré zboží vystavené v e-shopu. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se nepoužije, neboť návrh Prodávajícího dodat zboží vystavené v e-shopu není návrhem k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 OZ, vystavení zboží v e-shopu je pouze výzvou k podání návrhu na uzavření kupní smlouvy.

3.5.7. Prodávající není rovněž povinen uzavřít kupní smlouvu s Kupujícím v případě, že:

a) se jedná o osobu, která dříve podstatným způsobem porušila kupní smlouvu či tyto OP anebo o osobu, která je v prodlení s úhradou splatných závazků vůči Prodávajícímu;

b) se Prodávající na tom s Kupujícím dohodne, a to zejména v případech, kdy dodavatel zboží změní cenu zboží, popřípadě je-li zboží vyprodáno a je u dodavatele trvale nedostupné. O této skutečnosti Prodávající informuje Kupujícího prostřednictvím e-mailu.

3.5.8. Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech objednané zboží Kupujícímu nedodat, a to zejména v případě, že kdy Kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému Prodávajícího či pochybení personálu Prodávajícího, popřípadě je-li zboží vyprodáno a trvale u dodavatele nedostupné. V takovém případě je Prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, a to i poté, co Kupující obdržel e-mail potvrzující přijetí jeho objednávky či akceptaci návrhu na uzavření kupní smlouvy, o čemž Prodávající bez zbytečného odkladu informuje Kupujícího. Prodávající se zavazuje v takovýchto případech vrátit Kupujícímu veškeré finanční plnění uhrazené na základě kupní smlouvy.

3.5.9. Prodávající si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití osobních údajů, případě údajů označujících osobu podnikající, zneužití platební karty, případně k jinému obdobnému zneužití údajů, nebo z důvodu zásahu správního, policejního či soudního orgánu. Kupující bude o takovémto postupu informován vyjma případů, kdy by tím Prodávající porušil povinnost uloženou mu právním předpisem či orgánem veřejné moci. Dále je Prodávající oprávněn prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřou došlo-li ke zneužití slevového poukazu, nebo byl-li slevový poukaz neoprávněně použit na zboží, na které nebyl určen.

3.6. Ve smyslu § 11a ZOS Prodávající informuje Kupujícího – spotřebitele o tom, že podmínky pro dodání zboží, a to včetně omezení pro dodání zboží, jsou uvedeny v čl. VI „Doručení zboží“ těchto OP dostupných na webové stránce e-shopu. Obdobné platí pro přijímané způsoby platby, které taktéž vyplývají z těchto OP, zejména z ustanovení jejich čl. V. „Cenové a platební podmínky“.

3.7. Kupující, který je spotřebitelem, bere dále na vědomí, že ostatní náležitosti ve smyslu § 1811 OZ, § 1820 OZ a § 11a ZOS, mu jsou sděleny i v rámci ostatních ustanoveních těchto OP.

 

IV. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy 

4.1. Kupní smlouvu je uzavírána distančním způsobem ve smyslu § 1820 a násl. OZ, a to prostřednictvím e-shopu. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy hradí Kupující. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou Kupující hradí za používání těchto prostředků (tj. v případě telefonického či internetového připojení se náklady řídí podmínkami operátora Kupujícího). Prodávající si tak neúčtuje žádné další poplatky nad rámec celkové ceny.  

4.2. Kupní smlouvu je možné s Prodávajícím uzavřít pouze v českém jazyce.

4.3. K tomu, aby mohlo dojít k uzavření kupní smlouvy, je třeba, aby Kupující prostřednictvím webové stránky e-shopu vytvořil objednávku prostřednictvím objednávkového systému. K vytvoření objednávky je nezbytně nutné vyplnit veškerá povinná pole objednávkového formuláře a při každém jednotlivém nákupu potvrdit souhlas s těmito OP a podmínkami pro zpracování osobních údajů uvedenými v Podmínkách ochrany osobních údajů.

4.4. V objednávce musí být uvedeny následující údaje:

4.4.1. informace o objednávaném zboží;

4.4.2. informace o kupní ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a o požadovaném způsobu doručení zboží;

4.4.3. identifikační a kontaktní údaje Kupujícího sloužící k doručení zboží (tj. zejména jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu).

4.5. Při vytvoření objednávky Kupující postupuje následovně:

4.5.1. Kupující si vybere zboží do svého elektronického nákupního „košíku“ kliknutím na odkaz „do košíku“ u detailního popisu zboží;

4.5.2. v rámci tvorby návrhu objednávky Kupující uvede (tj. zvolí) informace o kupní ceně, případně o odhadované kupní ceně za zboží, o ceně za dopravu, o způsobu platby celkové ceny a o požadovaném způsobu doručení zboží; přičemž informace o kupní ceně, případně o odhadované kupní ceně za zboží, o ceně za dopravu a celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Kupujícím zvolného zboží a způsobu jeho doručení;

4.5.3. následně se Kupujícímu zobrazí rekapitulace objednávky, která obsahuje informace o zboží (o jeho ceně, případně o odhadované kupní ceně za zboží, a množství zboží), o způsobu platby, o způsobu dodání zboží, o ceně za dopravu a o celkové ceně (za zboží včetně nákladů spojených s dodáním zboží a všech daní a poplatků);

4.5.4. kliknutím na odkaz „Objednávka zavazující k platbě“ Kupující objednávku vytvoří a odešle ji Prodávajícímu, čímž učiní závazný návrh k uzavření kupní smlouvy;

4.5.5. před zasláním objednávky Prodávajícímu, tedy do okamžiku, než Kupující klikne na odkaz „Objednávka zavazující k platbě“, je Kupující: 

a) seznámen buď:

i. s konečnou celkovou cenou, která zahrnuje součet cen za vybrané zboží umístěné v nákupním košíku včetně všech souvisejících služeb, daní či ostatních poplatků a ceny za dopravu tohoto zboží; nebo

ii. s odhadovanou kupní cenou za zboží umístěné v nákupním košíku včetně všech souvisejících služeb, daní či ostatních poplatků a cenou za dopravu tohoto zboží;

b) oprávněn objednávku měnit nebo zrušit; 

c) oprávněn kontrolovat a měnit údaje, které uvedl do objednávkového formuláře, přičemž bere na vědomí, že údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné;

d) povinen potvrdit, že se seznámil a s těmito OP a podmínkami pro zpracování osobních údajů uvedených v Podmínkách ochrany osobních údajů, a že s nimi souhlasí, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko.

4.6. Kupující bere na vědomí, že podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých povinných náležitostí objednávkového formuláře, včetně souhlasu se zněním těchto OP.

4.7. Kupujícímu může při vytváření objednávky asistovat Prodávající či osoba pověřená Prodávajícím, a to po telefonu na telefonní lince Prodávajícího: +420 604 169 665 nebo přímo v Provozovně Prodávajícího na adrese Žalanského 52/22, 163 00 Praha 6 – Řepy.

4.8. Prodávající je ve smyslu § 1827 odst. 1 OZ povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit obdržení objednávky; to neplatí při uzavírání kupní smlouvy výlučně výměnou elektronické pošty nebo obdobnou individuální komunikací. Obdržení objednávky Prodávající neprodleně potvrdí Kupujícímu prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty Kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa Kupujícího“), přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Součástí e-mailu, v němž je objednávka potvrzována, je též textové znění kupní smlouvy a těchto OP.

4.9. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Kupujícího před uzavřením kupní smlouvy o dodatečné písemné potvrzení objednávky.

4.10. Kupující má právo zrušit objednávku (měnit ji a opravovat), tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy.

4.11. Objednávku, která není se souhlasem Prodávajícího učiněna v souladu s těmito OP, je Prodávající oprávněn nepřijmout, nebo ji Kupujícímu vrátit k doplnění a poskytnout mu k tomu přiměřenou lhůtu. Marné uplynutí této lhůty má za následek, že se objednávka Kupujícího považuje za objednávku, která nebyla nikdy Prodávajícímu doručena.

4.12. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena okamžikem akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany Prodávajícího, přičemž za takovou akceptaci se považuje výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany Prodávajícího zaslaná prostřednictvím elektronické pošty na elektronickou adresu Kupujícího. V případě, že do patnácti (15) pracovních dnů nedojde k akceptaci návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany Prodávajícího, platí, že Kupující není dále objednávkou vázán.

4.13. Pro vyloučení pochybností platí, že kupní smlouva není uzavřena, pokud návrh na uzavření kupní smlouvy Kupujícího není Prodávajícím akceptován nebo je akceptován s výhradou. 

4.14. Kupující bere na vědomí, že Prodávající není povinen v odůvodnitelných případech uzavřít s Kupujícím kupní smlouvu na veškeré zboží vystavené v e-shopu. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se nepoužije, neboť návrh Prodávajícího dodat zboží vystavené v e-shopu není návrhem k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 OZ, vystavení zboží v e-shopu je pouze výzvou k podání návrhu na uzavření kupní smlouvy.

4.15. Prodávající dále není povinen uzavřít kupní smlouvu s Kupujícím v případě, že se jedná o osobu, která dříve podstatným způsobem porušila kupní smlouvu či tyto OP anebo o osobu, která je v prodlení s úhradou splatných závazků vůči Prodávajícímu.

4.16. Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech objednané zboží Kupujícímu nedodat, a to zejména v případě, že kdy kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému Prodávajícího či pochybení personálu Prodávajícího, popřípadě je-li zboží vyprodáno a trvale u dodavatele nedostupné. V takovém případě je Prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, a to i poté, co Kupující obdržel e-mail potvrzující přijetí jeho objednávky či akceptaci návrhu na uzavření kupní smlouvy, o čemž Prodávající bez zbytečného odkladu informuje Kupujícího. Prodávající se zavazuje v takovýchto případech vrátit Kupujícímu finanční částku uhrazenou na základě kupní smlouvy.  Chybně zveřejněné ceny jsou zejména následující:

4.16.1. cena je zřejmě nesprávná (např. nezohledňuje obvyklou cenu zboží),

4.16.2. u ceny přebývá či chybí jedna, případně více cifer,

4.16.3. cenového zvýhodnění (tj. sleva) za zboží nabízené na e-shopu přesahuje 50 %, aniž by zboží bylo součástí zvláštní marketingové kampaně či výprodejové akce označené speciálním symbolem a inzerujícím odpovídající výši slev.

4.17. Uzavřením kupní smlouvy vznikne Prodávajícímu povinnost odevzdat Kupujícímu objednané zboží a Kupujícímu vznikne povinnost za toto zboží Prodávajícímu zaplatit sjednanou celkovou cenu. V případě uzavření kupní smlouvy, jejíž předmětem zboží označené jako „Zakázková výroba“ vznikne Prodávajícímu povinnost odevzdat Kupujícímu objednané zboží až teprve po úhradě sjednané zálohy, jejíž výši Prodávající oznámí Kupujícímu před vytvořením objednávky, konkrétně před vložením předmětného zboží do košíku. 

U zboží které není skladem a je tudíž na objednávku , zákazník objednávkou potvrzuje prodloužení dodání zboží nad rámec 30 dnů od objednávky.

 

 

V. Cenové a platební podmínky 

5.1. Všechny ceny jsou smluvní. Webová stránka e-shopu obsahuje informace o zboží, a to včetně finančních částek v české měně (Kč), které bude Kupující za jednotlivé zboží hradit (dále jen „cena“) a včetně DPH, popřípadě všech dalších daní a poplatků, stanovených zákonem. Cena je též uvedena v objednávce a v kupní smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci e-shopu a cenou uvedenou v objednávce se uplatní cena uvedená v objednávce, která bude vždy totožná s cenou ve kupní smlouvě. 

5.2. Ceny zboží a služeb na webové stránce e-shopu jsou uváděny včetně i bez DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, které musí Kupující pro získání zboží zaplatit; to se však netýká případných poplatků za dopravu anebo za způsoby úhrady, které jsou uváděny až v rámci objednávky, a jejichž výše se odvíjí od volby Kupujícího.

5.3. Prodávající je oprávněn stanovit cenu zboží odhadem ve smyslu ustanovení § 13 odst. 2 písm. e) zákona č. 526/1990 Sb., o cenách. Na webové stránce e-shopu jsou tak uvedeny ceny konečné i ceny odhadní (tj. předběžné), přičemž je vždy pro Kupujícího zřetelné, jaká cena je konečná a jaká odhadní. Prodávající tady upozorňuje Kupujícího, že cena za zboží může být určena odhadem ve smyslu ustanovení § 13 odst. 2 písm. e) zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, neboť konečná cena zboží bývá v důsledku neustálého zdražování vstupních materiálů do výroby velmi často měněna (zvyšována) a Prodávajícímu je tak známa až v den expedice předmětného zboží. 

5.4. Pokud Prodávající zjistí, že cenu určenou odhadem bude třeba překročit, oznámí to bez zbytečného odkladu Kupujícímu, přičemž mu novou cenu odůvodnění. Spolu s oznámením o překročení odhadované ceny Prodávající vyzve Kupujícího k potvrzení nové ceny zboží. Kupující je povinen Prodávajícímu novou cenu potvrdit do 15 pracovních dnů od doručení oznámením o překročení odhadované ceny. Nesouhlasí-li Kupující s novou cenou, má Kupující právo od kupní smlouvy odstoupit. Neobdrží-li Prodávající potvrzení, v němž Kupující novou cenu prokazatelně potvrdí, je Prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě se Prodávající se zavazuje vrátit Kupujícímu finanční částku uhrazenou na základě kupní smlouvy.

5.5. Kupující bere na vědomí, že ceny zboží na webové stránce e-shopu se v průběhu času mění. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v e-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. 

5.6. Prodávající má zájem informovat Kupujícího co nejpřesněji o skutečné výši cenového zvýhodnění (tj. slevy) za zboží nabízených na e-shopu. Původní cena představuje nejnižší cenu, za níž předmětné zboží Prodávající nabízel na e-shopu za 30 dní předcházejících 1. dni v daném kalendářním měsíci, a to bez zohlednění veškerých možných bonusů, marketingových kampaní na podporu prodeje a jiných cenových zvýhodnění. Navíc v případě, že je zboží zařazeno do slevové kampaně se samostatnými podmínkami kampaně, v níž je cenové zvýhodnění poskytováno automaticky (např. Black Friday, Letní výprodej), pak je původní cena znovu vypočtena za období 30 dní bezprostředně předcházejících dni zařazení předmětného zboží do takové kampaně.

5.7. V případě, že Prodávající nabízí vybrané zboží za cenu nižší, než byla původní cena předmětného zboží (dále jen „akční cena“), platí akční cena do:

5.7.1. vyprodání zásob Prodávajícího,

5.7.2. vyprodání stanoveného počtu kusů předmětného zboží, 

5.7.3. skončení platnosti akční ceny, 

a to podle toho, jaká skutečnost nastane dříve.

5.8. Je-li u zboží uvedena přeškrtnutá a nepřeškrtnutá částka, platí, že cenou zboží je částka, která není přeškrtnutá. Přeškrtnutá částka znamená starou cenu, za kterou bylo zboží prodáváno dříve.

5.9. V objednávce je též informace o finanční částce, kterou bude Kupující hradit za dodáním zboží, a to včetně ceny za zabalení zboží (dále jen „cena za dopravu“) a informace o způsobech doručení zboží. Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma, je uvedena i v kupní smlouvě. Informace o ceně za dopravu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Kupující bere na vědomí, že ceny se mohou lišit v návaznosti na parametry zboží a služby vybrané Kupujícím (zejména s ohledem na váhu balíku, místo doručení, datum a čas doručení, příplatkové služby dopravce atd.). 

5.10. Uzavřením kupní smlouvy se Kupující zavazuje uhradit Prodávajícímu cenu včetně DPH a veškerých dalších daní a poplatků stanovených zákonem, případnou zálohu či obdobnou platbu, a cenu za dopravu (společně také jako „celková cena“) ve smluvené výši, případně další náklady za zvolené služby (pojištění apod.), tak jak jsou Kupujícím vybrány v rámci procesu objednávky.

5.11. Prodávající požaduje úhradu celkové ceny po uzavření kupní smlouvy a před předáním zboží Kupujícímu. Zboží bude Kupujícímu dodáno a předáno až po úplném uhrazení celé celkové ceny. V případě platby na dobírku dojde k platbě při dodání zboží oproti předání zboží a celková cena je splatná při převzetí zboží. Nutnost úhrady zálohy či obdobné platby se týká pouze požadavků Kupujícího na poskytnutí specifického zboží a služeb označených jako „zakázková výroba“, jsou-li vyžadovány a poskytovány.

5.12. Kupující bere na vědomí, že při uzavření kupní smlouvy, jejímž předmětem je Zakázková výroba, je Prodávající oprávněn požadovat úhradu přiměřené zálohy, jejíž výši Prodávající oznámí Kupujícímu před vytvořením objednávky, konkrétně před vložením předmětného zboží do košíku. Tato záloha je splatná do 5 dnů po uzavření kupní smlouvy a bude započtena oproti kupní ceně. V případě, že nedojde k plnění dle kupní smlouvy (např. pro odstoupení od smlouvy či prohlášení kupní smlouvy za neplatně uzavřenou) Prodávající vrátí zálohu Kupujícímu do 5 dnů. Záloha není úročená.

5.13. Prodávající si vyhrazuje právo v rámci procesu objednávky nabídnout Kupujícímu pouze vybrané způsoby platby dle vlastního uvážení, a to vždy v závislosti na aktuálních možnostech Prodávajícího, typu a množství objednaného zboží. Nabídnutí konkrétních způsobů úhrady ceny za zboží zvolené Kupujícím je právem Prodávajícího. Prodávající umožňuje úhradu celkové ceny Kupujícím provést následujícími platebními metodami:

5.13.1. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu, přičemž platba prostřednictvím této platební metody je zdarma. V případě platby kartou online je celková cena splatná do 5 dní po uzavření kupní smlouvy. 

5.13.2. Běžný bankovní převod. Potvrzerním objednávky zákazník potvrzuje platbu převodem ,kterou se zavazuje platbu uhradit.Informace pro provedení platby Prodávající zašle Kupujícímu v rámci akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 5 dní po uzavření kupní smlouvy. 

5.13.3. Na dobírku. V takovém případě dojde k platbě při dodání zboží oproti předání zboží. V případě platby na dobírku je celková cena splatná při převzetí zboží.

5.13.4. Hotově nebo kartou v provozovně Prodávajícího na adrese Žalanského 52/22, 163 00 Praha 6 – Řepy. V případě platby platební kartou v provozovně je Kupující povinen zakrýt údaje na své platební kartě a svůj PIN kód.

5.14. Pokud je celková cena hrazena prostřednictvím poskytovatele platebních služeb, je celková cena uhrazena až připsáním peněžité částky na příslušný účet Prodávajícího u poskytovatele platebních služeb, v ostatních případech je uhrazena v okamžiku provedení platby. Aby byla platba prostřednictvím poskytovatele platebních služeb řádně uhrazena, musí být učiněna s příslušným variabilním anebo konstantním symbolem. Nesprávně uvedené platební údaje jdou k tíži Kupujícího.

5.15. Kupující může provést úhradu zálohy stejnými způsoby jako úhradu celkové ceny, vyjma platební metody „na dobírku“.

5.16. Po uhrazení celkové ceny Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty ve výši dle platných právních předpisů České republiky. Daňový doklad – faktura bude Kupujícímu zaslána na elektronickou adresu Kupujícího. 

5.17. Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit Kupujícímu účtenku. Zároveň je Prodávající povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

VI. Doručení zboží

6.1. Kupní smlouvou se Prodávající zavazuje, že Kupujícímu odevzdá zboží, jakož i doklady, které se k věci vztahují, případně poskytne digitální obsah, který je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo ke zboží, případně licenci k digitálnímu obsahu, a Kupující se zavazuje, že zboží, případně digitální obsah, převezme a uhradí Prodávajícímu celkovou cenu.

6.2. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží, a tudíž vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího až poté, co Kupující uhradí celkovou cenu a převezme zboží. Zboží tak zůstává do úplného uhrazení celkové ceny a převzetí zboží Kupujícím ve vlastnictví Prodávajícího.  Pokud je celková cena hrazena prostřednictvím poskytovatele platebních služeb, je celková cena uhrazena až připsáním peněžité částky na příslušný účet Prodávajícího u poskytovatele platebních služeb, v ostatních případech je uhrazena v okamžiku provedení platby. Toto ustanovení platí obdobně pro zakoupení licence, jiného práva či služby.

6.3. Prodávající odevzdá Kupujícímu zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení, jakož i doklady, které se ke zboží vztahují, a umožní Kupujícímu nabýt vlastnické právo ke zboží, příp. licenci v souladu s kupní smlouvou.

6.4. Prodávající splní povinnost odevzdat zboží Kupujícímu, umožní-li mu nakládat se zbožím v místě plnění a včas mu to oznámí. Prodávající odevzdá zboží Kupujícímu, který je: 

6.4.1. Podnikatelem, předáním prvnímu dopravci k přepravě pro Kupujícího a umožní Kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci;

6.4.2. spotřebitelem, v okamžiku, kdy mu zboží předá dopravce.

6.5. Je-li předmětem koupě digitální obsah, považuje se předmět koupě za odevzdaný okamžikem, kdy Prodávající Kupujícímu doručí na elektronickou adresu Kupujícího e-mailovou zprávu s odkazem k jeho stažení. Prodávající upozorňuje, že odkaz ke stažení digitálního obsahu je platný pouze po dobu 60 dnů. Kupující je povinen digitální obsah stáhnout v této době.

6.6. Je-li Kupující povinen uhradit zálohu (tj. je-li předmětem kupní smlouvy zakázková výroba) před dodáním zboží, není Prodávající povinen odevzdat zboží Kupujícímu či předat zboží dopravci k doručení Kupujícímu dříve, než dojde k úplné úhradě zálohy.

6.7. Dodá-li Prodávající větší množství zboží, než bylo ujednáno, je kupní smlouva uzavřena i na přebytečné množství, ledaže jej Kupující bez zbytečného odkladu odmítl.

6.8. Zboží bude Kupujícímu doručeno způsobem, který si Kupující zvolil v rámci procesu objednávky. Prodávající umožňuje následující způsoby doručení zboží:

6.8.1. Osobní odběr na provozovně Prodávajícího na adrese Žalanského 52/22, 163 00 Praha 6 – Řepy.

6.8.2. Doručení prostřednictvím společnosti GEIS či doručení samotným Prodávajícím.

6.9. Kupující bere na vědomí, že zboží není možné dodat do zahraničí a je možné jej doručit pouze v rámci České republiky. Doručování mimo Českou republiku může být realizováno pouze na základě individuální dohody Prodávajícího s Kupujícím.

6.10. Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží bude Kupujícímu sdělena v rámci akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. 

6.11. Doba pro doručení zboží běží od uzavření kupní smlouvy. Je-li Kupující povinen uhradit zálohu (tj. je-li předmětem kupní smlouvy zakázková výroba) před dodáním zboží, běží doba pro doručení zboží až od uhrazení celé zálohy. 

6.12. Není-li ujednáno, jak má být zboží zabaleno, zabalí Prodávající zboží podle zvyklostí. Nejsou-li zvyklosti, pak Prodávající zboží zabalí způsobem potřebným pro uchování zboží a její ochranu. Stejným způsobem opatří Prodávající zboží pro přepravu.

6.13. Než Kupující převezme zboží od dopravce je povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit příslušnému dopravci a Prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Kupující povinen zboží od dopravce převzít.  

6.14. V případě, kdy Kupující poruší svou povinnost převzít zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.13. OP, nemá to za následek porušení povinnosti Prodávajícího doručit zboží Kupujícímu, a zároveň se nejedná o odstoupení od kupní smlouvy. V takovém případě vzniká Prodávajícímu

a) právo od kupní smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení kupní smlouvy ze strany Kupujícího a 

b) právo na uhrazení skladného ve výši 20 Kč za každý den skladování zboží, přičemž maximální cena skladného nepřevýší celkovou cenu uskladněného zboží. 

Pokud se Prodávající rozhodne využít právo odstoupit od kupní smlouvy dle předchozí věty, je odstoupení od kupní smlouvy účinné v den, kdy bude toto odstoupení doručeno Kupujícímu. Odstoupení od kupní smlouvy nemá vliv na nárok Prodávajícího na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

6.15. Nepřevezme-li Kupující řádně doručené zboží a toto se vrátí od dopravce Prodávajícímu, je možné na základě dohody Kupujícího s Prodávajícím provést opakované doručení zboží. 

6.16. Jestliže je z důvodů na straně Kupujícího nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo v kupní smlouvě dohodnuto, je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručováním zboží spojené, respektive náklady spojené s jiným způsobem doručení. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašle Prodávající na elektronickou adresu Kupujícího a tyto náklady jsou splatné 14 dnů od doručení takového e-mailu.

6.17. V případě, že zboží nebylo v e-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba jeho dostupnosti. bude Kupující bez zbytečného odkladu informován v případě:

6.17.1. mimořádného výpadku výroby zboží, přičemž Prodávající vždy sdělí Kupujícímu novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné zboží dodat;

6.17.2. prodlení s dodáním zboží od dodavatele Prodávajícího, přičemž Prodávající vždy sdělí Kupujícímu novou očekávanou dobu dodání.

6.18. V případě, že Prodávající nebude schopen zboží Kupujícímu dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení zboží uvedené v akceptaci návrhu na uzavření kupní smlouvy, a to z jakéhokoli důvodu, jsou Prodávající i Kupující oprávněni od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě Prodávající bez zbytečného odkladu vrátí Kupujícímu již uhrazené platby.

6.19. Při závozu objednávky je každý další ujetý kilometr nad 100km zpoplatněn 10 Kč bez DPH (cena je placená jednosměrně).

6.20. Při závozu krbových kamen je výjezd naší technikou po schodech do patra zpoplatněn 1000 Kč s DPH za jedno patro. Jako jedno patro se rozumí více než 5 schodů. V případě, že technik zhodnotí trasu jako nebezpečnou pro naší techniku, zdraví osob nebo majetku na trase techniky je zákazník povinen kamna dostat na místo instalace vlastním způsobem.

6.21. Při objednání zboží u kterého  je uvedeno na Eshopu namir.cz delší doba dodání jak 30 dnů , objednáním kupující souhlasí s delší dobou dodání.

6.22. Při opakovaném výjezdu z důvodu překážky na straně zákazníka, výjezdu k neuznané reklamaci nebo servisnímu výjezdu se účtuje dopravné ve výši 15 Kč/Km z prodejny Namir (Žalanského 52/22, Praha 6) na adresu zákazníka a 15 Kč/Km za zpáteční cestu. Celkem tedy 30Kč/km bez DPH.

 

VII. Přechod nebezpečí škody na zboží

7.1. Zboží je ve smyslu § 2099 OZ vadné, není-li Kupujícímu odevzdáno v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, pak je zboží vadné, není-li v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný z kupní smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Při určení jakosti nebo provedení podle smluveného vzorku či předlohy musí zboží jakostí nebo provedením odpovídat vzorku či předloze. Liší-li se jakost nebo provedení určené v kupní smlouvě a vzorek nebo předloha, rozhoduje kupní smlouva. Určí-li kupní smlouva a vzorek jakost nebo provedení zboží rozdílně, nikoli však rozporně, musí zboží odpovídat kupní smlouvě i vzorku nebo předloze. Za vadu se považuje i plnění jiného zboží, jakož i vady v dokladech nutných pro užívání zboží.

7.2. Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Prodávající způsobil porušením své povinnosti.

7.3. Nebezpeční škody na zboží přechází na Kupujícího v okamžiku, kdy zboží převezme. 

7.4. Kupující zboží podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží a přesvědčí se o jeho vlastnostech a množství. O případných zjištěných vadách a nedostatcích je povinen bez zbytečného odkladu informovat Prodávajícího. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího – spotřebitele práv z vadného plnění.

7.5. V případě, že Kupující zboží nepřevezme, s výjimkou případů dle čl. 6.13. OP, přechází nebezpečí škody na zboží na Kupujícího v okamžiku, kdy měl Kupující možnost zboží převzít, ale z důvodů na jeho straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro Kupujícího znamená, že od tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží. 

7.6. Škoda na zboží, která vznikla po přechodu nebezpečí škody na zboží na Kupujícího, nemá vliv na povinnost Kupujícího zaplatit celkovou cenu, ledaže Prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti. To neplatí v případě, kdy Kupující uplatnil právo žádat dodání náhradní věci, nebo odstoupil-li od smlouvy. 

 

VIII. Práva z vadného plnění

8.1. Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, a to zejména ustanoveními § 1914 až §1925 § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174 OZ a ustanoveními ZOS.

8.2. Prodávající ve smyslu § 2161 OZ odpovídá Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si Prodávající s Kupujícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě popisu zboží uvedeného v e-shopu;

b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;

c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;

d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů;

f) není zboží zatíženo právy třetích stran.

8.3. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí zboží, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Prodávající tak odpovídá za vady zboží, které se vyskytnou v době 6 měsíců od jeho převzetí Kupujícím.

8.4. Podle § 2167 OZ se ustanovení čl. 8.2. těchto OP nepoužije, respektive uplatnit právo z vady věci nelze:

a) u zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;

b) na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;

c) u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí Kupujícím; nebo

d) vyplývá-li to z povahy zboží;

a Prodávající tak v těchto případech neodpovídá Kupujícímu za vady zboží.

8.5. V případě, že zboží bude mít vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 8.2. OP, může Kupující takovou vadu oznámit Prodávajícímu a uplatnit práva z vadného plnění (dále též jako „reklamace“) zasláním e-mailu či dopisu na adresu provozovny Prodávajícího uvedenou v čl. 1.1. OP. Pro reklamaci zboží může Kupující využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 OP. Využití vzorový formuláře není podmínkou pro řádné uplatnění práv z vadného plnění.

8.6. V případě, že Kupující je: 

8.6.1. podnikatelem či nepodnikatelem pak je povinen oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží;

8.6.2. spotřebitelem pak má právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží), není-li na zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě uvedeno jinak nebo v kupní smlouvě sjednáno jinak. 

Je-li na zboží uvedeno datum spotřeby, záruka se zkracuje pouze do data vyznačeného na obalu zboží.

8.7. Kupující – spotřebitel bere na vědomí, že jsou-li společně se zbožím poskytovány dárky, je možné uplatnit právo z vadného plnění pouze u prodaného zboží, a to do 24 měsíců, nikoliv u dárků poskytnutých společně se zbožím. U dárků poskytnutých společně se zbožím je Kupující – spotřebitel oprávněn uplatnit práva z vadného plnění pouze do 14 dnů od doručení zboží. Kupující, který není spotřebitelem není oprávněn u dárků uplatnit práva z vadného plnění.

8.8. Pro Kupujícího – podnikatele či nepodnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně; je-li to u daného typu zboží výslovně uvedeno, takto uvedená lhůta má přednost. 

8.9. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.

8.10. Vyskytne-li se vada na zboží ve výše uvedené lhůtě a je-li vadné plnění podstatným porušením kupní smlouvy, má Kupující právo dle § 2106 OZ, a to konkrétně právo na:

a) odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží;

b) odstranění vady opravou zboží;

c) přiměřenou slevu z ceny;

d) odstoupení od kupní smlouvy.

8.11. Podstatným porušením kupní smlouvy se ve smyslu § 2002 odst. 1 OZ rozumí takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není. V ostatních případech se má za to, že porušení smlouvy podstatné není.

8.12. Při oznámení vady, která je podstatným porušením kupní smlouvy, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení takových vad, Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo dle čl. 8.10. OP si zvolil. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od kupní smlouvy odstoupit.

8.13. Prodávající reklamaci vyřídí v souladu s uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si Kupující nezvolí právo dle čl. 8.10. OP, má práva uvedená v čl. 8.14. OP i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením kupní smlouvy. 

8.14. Vyskytne-li se vada na zboží ve výše uvedené lhůtě a je-li vadné plnění nepodstatným porušením kupní smlouvy, má Kupující právo dle § 2106 OZ, a to konkrétně právo na:

a) odstranění vady zboží;

b) přiměřenou slevu z ceny.

8.15. Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z ceny dle čl. 8.14. OP nebo neodstoupí od kupní smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou zboží nebo dodáním nového zboží. Taková volba nesmí Kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li Prodávající vadu zboží, která je nepodstatným porušením kupní smlouvy, včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z ceny, anebo může od kupní smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího. 

8.16. Pokud má zboží odstranitelnou vadu a Kupující nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po předchozí opravě (třetí reklamace stejné vady) nebo pro větší počet vad (alespoň 3 vady současně), má Kupující právo na dodání nového zboží nebo výměnu vadné součásti reklamovaného zboží. Kupující – spotřebitel má v případu uvedeném v předchozí větě též právo na odstoupení od smlouvy. 

8.17. V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůže Kupující odstoupit od kupní smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží, nemůže-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém zboží obdržel. To však ve smyslu § 2010 OZ neplatí

a) došlo-li ke změně stavu zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;

b) bylo-li zboží použito ještě před objevením vady;

c) nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

d) prodal-li Kupující zboží ještě před objevením vady, spotřeboval-li zboží, anebo pozměnil-li zboží při obvyklém použití. Stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

8.18. Kupující bere na vědomí, že reklamace musí být uplatněna v souladu s reklamačním řádem, který je součástí těchto OP.

8.19. Obdržení reklamace Prodávající bez zbytečného odkladu potvrdí Kupujícímu prostřednictvím elektronické pošty, a to na elektronickou adresu Kupujícího, přičemž mu mimo jiné sdělí, kdy reklamaci obdržel a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. 

8.20. Je-li Kupující spotřebitelem, je Prodávající nebo jím pověřený pracovník povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady, což kupující bere na vědomí.

8.21. Je-li Kupující spotřebitelem, je Prodávající povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po vzájemné dohodě s Kupujícím prodloužena. Lhůta dle předchozí věty neběží v případě, že Prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, doklad o zaplacení apod.). Prodávající je pak povinen vyžádat si doplnění podkladů od Kupujícího bez zbytečného odkladu. Pokud lhůta marně uplyne, může Kupující od kupní smlouvy odstoupit.

8.22. Není-li Kupující spotřebitelem, Prodávající se zavazuje o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 60 dnů ode dne uplatnění reklamace. 

8.23. O vyřízení reklamace či o jejím zamítnutí bude Prodávající informovat Kupujícího prostřednictvím elektronické pošty na elektronickou adresu Kupujícího a vyzve jej k převzetí reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne, kdy byl kupující o jejím vyřízení informován. Nepřevezme-li kupující zboží v této lhůtě, je Prodávající oprávněn účtovat Kupujícímu přiměřené skladné ve výši 20 Kč včetně DPH za každý den prodlení s vyzvednutím. 

8.24. Pokud si Kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, vyhrazuje si Prodávající právo zboží vhodným způsobem prodat. O tomto postupu musí Prodávající Kupujícího předem informovat a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

8.25. Výtěžek z takového případného prodeje Prodávající vyplatí Kupujícímu po odečtení nákladů na skladování zboží a nákladů prodeje, pokud se Kupující o tento výtěžek bez zbytečného odkladu po sdělení informace o uskutečněném prodeji přihlásí a sdělí Prodávajícímu číslo bankovního účtu, na který má být výtěžek odeslán. 

8.26. Při převzetí zboží po vyřízení reklamace vydá Prodávající Kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy bylo právo z vadného plnění uplatněno, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

8.27. Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je Kupující povinen prokázat svou totožnost platným dokladem totožnosti a předložit písemné potvrzení vystavené prodávajícím při uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Bez předložení některého z těchto dokladů může Prodávající či osoba provádějící opravu odmítnout zboží vydat. 

8.28. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží vynaloženy. Tyto náklady je Kupující povinen prokázat (např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu). O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění, v opačném případě právo na jejich úhradu zaniká. 

8.29. Při dodání nové věci Kupující vrátí Prodávajícímu na náklady Prodávajícího věc původně dodanou včetně veškerého dodaného příslušenství.

 

IX. Záruka za jakost

9.1. Zárukou za jakost se Prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást zboží.

9.2. Záruční doba běží ode dne odevzdání zboží Kupujícímu. Bylo-li zboží podle kupní smlouvy odesláno, běží záruční doba od dojití zboží do místa určení. Má-li zboží uvést do provozu osoba odlišná od Prodávajícího, běží záruční doba až ode dne uvedení zboží do provozu, pokud Kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do 3 týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.

9.3. Kupující nemá právo ze záruky za jakost, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na zboží na Kupujícího vnější událost.

9.4. Prodávající neposkytuje záruku za jakost pro Kupujícího – podnikatele či nepodnikatele.

9.5. Jednotlivý výrobci zboží prodávaného v e-shopu Prodávajícího mohou poskytnout vlastní prodlouženou záruku za jakost za splnění určitých podmínek ze strany Kupujícího (například registrace zboží u výrobce atd.). Kupující bere na vědomí, že takto sjednaná prodloužená záruka je ujednáním mezi Kupujícím a výrobcem daného zboží, nikoliv mezi Kupujícím a Prodávajícím a případná práva z takového ujednání tedy plynou Kupujícímu vůči výrobci daného zboží, s nímž takto prodlouženou záruku sjednal. To neplatí, dohodnou-li se Kupující a Prodávající jinak.

 

X. Odstoupení od kupní smlouvy

10.1. K odstoupení od kupní smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Prodávajícím a Kupujícím od jeho počátku, může dojít z důvodů (i bez nich) a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních těchto OP, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

10.2. Kupní smlouvu, od které bylo odstoupeno, případně která zanikla z jiného důvodu, je možné znovu uzavřít, pokud se na tom Kupující a Prodávající výslovně dohodnou.

10.3. Pro odstoupení od kupní smlouvy ze strany Kupujícího – spotřebitele, platí zejména ustanovení čl. III těchto OP. Pro odstoupení od smlouvy ze strany Kupujícího, který není spotřebitelem, platí zákonná ustanovení a následující odstavce tohoto čl. XI těchto OP, přičemž na Kupujícího – spotřebitele se následující odstavce čl. XI těchto OP nevztahují.

10.4. Prodávající a Kupující, který je podnikatelem či nepodnikatelem, se mohou v individuálních případech dohodnout na možnosti odstoupení od kupní smlouvy nad rámec zákonných důvodů stanovených OZ či na jiném způsobu ukončení kupní smlouvy. Taková dohoda vyžaduje písemnou formu. Jestliže Kupující je podnikatelem či nepodnikatelem, je Prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy i bez udání důvodu. 

10.5. Dojde-li k takové dohodě dle předchozího odstavce, pak se Kupující, který není spotřebitelem, zavazuje uhradit v případě ukončení kupní smlouvy to, oč se hodnota předmětu kupní smlouvy snížila. Kupující je povinen vrátit zboží čisté a ve stavu v jakém jej obdržel od Prodávajícího. Ustanovení o povinnosti vrátit Prodávajícímu případný dárek dodaný společně se zbožím se užije na tyto případy obdobně, přičemž i ve vztahu k vrácenému dárku platí, že Kupující, který není spotřebitelem, je povinen uhradit Prodávajícímu to, oč se hodnota dárku snížila.

10.6. Dojde-li k ukončení smlouvy, je Kupující, který není spotřebitelem, povinen vrátit veškeré dodané plnění v originálním obalu. V opačném případě je Prodávající oprávněn požadovat po Kupujícím náklady na uvedení dodaného plnění do původního stavu, tedy zejména zabalení do originálního obalu. Stejně tak je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu veškeré náklady na uvedení zboží zpátky do prodeje.

10.7. Dojde-li k ukončení smlouvy, zavazuje se Kupující, který není spotřebitelem, vrátit veškeré plnění z kupní smlouvy Prodávajícímu nejpozději do 5 pracovních dnů, a to na náklady Kupujícího, na provozovnu Prodávajícího na adrese Žalanského 52/22, 163 00 Praha 6 – Řepy.

10.8. Dojde-li k ukončení smlouvy, přechází nebezpečí škody na zboží na Prodávajícího až v okamžiku, kdy je mu zboží fyzicky předáno na jeho provozovně, což platí i v případě, zašle-li Kupující zboží Prodávajícímu prostřednictvím dopravce. Do té doby, než dle předchozí věty přejde nebezpečí škody na zboží na Prodávajícího, nese nebezpečí škody na zboží Kupující.

 

XI. Ochrana osobních údajů

11.1. Ochrana osobních údajů Kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), a právními předpisy ČR doplňujícími některá jeho ustanovení.

11.2. Zásady zpracování osobních údajů, včetně problematiky ukládání tzv. cookies na počítač Kupujícího, jsou obsaženy v samostatném dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů, se kterým Kupující vyslovuje souhlas v rámci každé jednotlivé objednávky.

 

XII. Závěrečná ustanovení

12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou mezi Prodávajícím a Kupujícím obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si smluvní strany sjednávají, že tento vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva Kupujícího, který je spotřebitelem, vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2. V případě, že jakékoliv ustanovení těchto OP bude shledáno neúčinným či neplatným, nebo se takovým stane, namísto neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení těchto OP.

12.3. Kupní smlouva a OP jsou vyhotoveny pouze v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu Kupujícího překlad textu kupní smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce. 

12.4. Kupní smlouvu lze měnit pouze na základě písemné dohody mezi Prodávajícím a Kupujícím. Prodávající je oprávněn znění OP jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením však nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění OP.

12.5. Ustanovení odchylná od těchto OP je možné individuálně dohodnout při uzavírání kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními OP.

12.6. Přílohou OP je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

12.7. Tyto OP jsou Kupujícímu kdykoli dostupné v provozovně Prodávajícího na adrese Žalanského 52/22, 163 00 Praha 6 – Řepy, nebo elektronicky na internetové adrese https://www.namir.cz/. Kopii OP Kupující rovněž obdrží prostřednictvím elektronické pošty na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce, a to spolu s potvrzením přijetí objednávky.

12.8. Tyto OP nabývají účinnosti dne 9. 8. 2022 a ruší předchozí znění OP včetně jejích součástí.

 

ZÁVOZ A INSTALACE KAMEN:

Zákazník musí před použitím kamen, které jsme instalovaly si sjednat revizi připojení nového spotřebiče u revizního technika .

Až po té může řádně v kamnech topit. Naše firma udělá na místě jen zátopnou zkoušku ,aby vyzkoušela těsnost připojení. Zátopná zkouška se nedělá jen v ojedinělých případech,nebo pokud si to zákazník nepřeje.

Externí přívod vzduchu nezapojujeme a neručíme za správné připojení. Pouze zákazníkovy prodáme spojovací díl k tomu určený.

Neprovádíme silikonování kachlových kamen, z důvodu snadné demontáže kamen, například v případě čištění spalinové cesty. Zákazník si může kamna zasilikonovat svépomocí.

Dále je nařízené ,aby osoby které budou na místě instalace dávaly pozor a držely odstup od techniky a kamen/krbové vložky. Zvláště při přejíždění překážek a schodů. Naše firma neručí za zdraví jiných osob než pracovníků firmy a to po celou dobu instalace. 


Vaší objednávku  předáváme našemu pracovníkovi (kamnářovi řemeslníkovi). 

Proto Vás žádáme o trpělivost a snahu z Vaší strany se přizpůsobit našemu termínu instalace. Náš pracovník je řemeslník a stejně jako jiný řemeslník, si termín instalace určuje on. Sklo pod kamna nebo plech si zákazník na místě dá na plochu pod kamna sám . Neručíme za kvalitu podkladu podlahy (rovná podlaha ,nečistoty,vlhkost na podlaze).

Pokud máte v domě patro 5 a více schodů, je cena transportu kamen naší technikou (robot - schodolez) za jedno patro 1000 Kč s DPH. Pokud jsou u vás schody, je nutné pro manipulaci před schody mít prostor minimálně 120 cm široký  pro naší techniku. Do užších prostor není možné bezpečně zatočit s robotem. Náš robot NEzvládne vyjet točité schodiště, také nemusí zvládnout oblé a kluzké schody. V případech kdy naše technika nedokáže bezpečně kamna dostat na místo instalace, musí si zákazník zajistit výnos/transport kamen na vlastní náklady a zodpovědnost.

Prosím o zaslání fotografií vstupu do komínu včetně přiloženého metru. Dále ještě jednu fotku pořiďte z dálky, zhruba 2-3 metry od komínu, také s přiloženým metrem. U druhé fotky nám postačí i změření výšky vlezu do komínu, měřeno k dolní hranici vlezu. První fotku potřebujeme kvůli přesnému rozměru komína a materiálu, ze kterého je vyrobený. Druhá fotka je kvůli umístění kamen, abychom věděli jaké kouřovody použít.

Fotodokumentaci prosím věnujte trochu času, ať je vše kvalitně nafoceno. Dále chceme zdůraznit, že může dojít k zkreslené informaci a nemusí dojít k zapojení kamen podle Vaších fotek (technik nebude mít například potřebný přechod do vašeho komínu). Není bohužel v naších silách každého klienta dopředu navštívit a vše zaměřit. Vše proto řešíme touto cestou. Při případných potížích se kamna dopojí dodatečně. Děkujeme za pochopení.

Prosím překontrolujte vždy průměr vašeho sopouchu (vstup do komínu), nikdy nesmí mít menší průměr než jsou objednaná Vaše kamna. Na menší průměr sopouchu nelze napojit kamna s větším průměrem odkouření. (příklad komín 150mm - kamna 180mm nelze zapojit, pokud by bylo obráceně komín 180mm - kamna 150mm lze vše propojit).

,, Prosím ještě vyfoťte příjezdovou cestu až k domu. Naši technici mohou manipulovat s kamny jen na kvalitním podkladu a dobrém terénu. Pokud je u vás horší přístupová cesta k domu a náš technik jí uzná za nedostatečnou,tak si zákazník musí kamna k domu dopravit sám na svoje náklady a zodpovědnost. . Pokud je podklad nezpevněný ,tak Vás žádáme o položení například prken, abychom mohli pohodlně paletovým vozíkem a růdlem dojet až k domu. Děkuji za pochopení

 

Ověřeno zákazníky a jeho použití:

3.5. Obchodník je povinen informovat prostřednictvím podmínek zpracování osobních údajů, obchodních podmínek, podmínek užití, kupní smlouvy nebo jiného vhodného dokumentu, k

terý řeší vztah Obchodníka se Zákazníky o tom, že jejich osobní údaje jsou předávány Provozovateli jakožto zpracovateli osobních údajů za účelem vygenerování Dotazníku, sběru zpětné vazby a její vyhodnocování. Pro informování Zákazníků je Obchodník povinen použít následující nebo obdobnou formulaci: „Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

 celé znění podmínek heureka .cz

 https://heureka.group/cz-cs/podminky-pouzivani/podminky-pouzivani-nakupni-galerie-heureka-cz/

Kamenná prodejna v Praze

Žalanského 52/22, Praha 6 +420 604 169 665

Máme otevřeno
Po-Pá: 10:00-18hod
So-Ne: zavřeno

Ukázat na mapě

U nás můžete platit:
Zboží vám dopravíme: