Poraďte se s profesionály - Po-Pá: 10-18:30hod 734 500 418 Servis 739 058 138

Popis produktu

Profi servis Namir

Využijte naší exkluzivní služby.  Pokud si u nás zakoupíte zahradní traktor nebo sekačku vybraného modelu, pak Vám při vyřizování reklamace v záruční době, sami porouchaný stroj odvezeme do našeho smluvního servisu, opravíme do 14 dnů a přivezeme zpátky, a to vše zdarma. Vaši reklamaci bude vyřizovat vyškolený technik v našem smluvním servisu JerKer. Nabízíme Vám službu, která nemá v oblasti zahradní techniky obdoby.

 

 

Cílem našeho snažení je spokojený zákazník, proto chceme zajistit kromě rychlého řešení reklamace i její hladký průběh pro zákazníka.

Poradna

Počet příspěvků: 6, poslední přidán 11.10.2017 08:12

Namir, 11.10.2017 08:12
Ano je to i u štípače. Zdarma vše zařídíme.
Milan, 09.10.2017 11:16
V popisu služby je že platí pro zahradní traktor nebo sekačku. V nabídce je ale i u Scheppach HL850 ( štípačka ). Platí to tedy i pro štípačku ? Děkuji.
Namir, 15.08.2017 15:55
Profi servis funguje pouze po ČR. S pozdravem Jaromír David
Marian , 15.08.2017 12:42
Dobrý deň, prosím Vás, funguje Profi servis Namir aj pokiaľ si kosačku kúpim na Slovensko?
Namir , 11.05.2016 07:22
Profi servis platí po celou dobu záruky. Ten olej jen doporučují, není to nutné.
David Grund, 09.05.2016 23:07
Dobrý den, pokud například Al-ko nabízí až 7 let záruku, vztahuje se na těch 7 let i Profi servis? Nevíte náhodou, co tím Al-ko myslí, když na stránkách píší "Pro využítí 7-mi leté prodloužené záruky je nutné použít kvalitní olej 10W40"? Jde jen o ten olej? Jedná se o stroj Highline 46.5 SP-A, kde dále píší "Záruka 7 let Prodloužená záruka při splnění obchodních podmínek AL-KO". V obchodní podmínkách jsem nic bližšího o sedmileté záruce nenašel.

Vložit příspěvek

Kamenná prodejna v Praze

Žalanského 52/22, Praha 6 +420 604 169 665

Máme otevřeno
Po-Pá: 10-18.30hod
So-Ne: zavřeno

Ukázat na mapě

U nás můžete platit:
Zboží vám dopravíme: