Popis produktu
Profi servis Namir
Pokud si u nás zakoupíte zahradní traktor nebo sekačku vybraného modelu, pak Vám při vyřizování reklamace v záruční době, sami reklamovaný stroj odvezeme do našeho smluvního servisu a opravíme. Vaši reklamaci bude vyřizovat vyškolený technik v našem servisu NAMIR či jiný autorizovaný prodejce.
Před svezením stroje je zákazníkovi zaslána cenová nabídka e-mailovou formou. Svoz je naplánován po potvrzení cenové nabídky...
Profi servis zaručuje svoz výrobku v záruce do našeho či jiného autorizovaného servisu. Vztahuje se pouze pro zákazníky z České republiky a je podmíněný každoroční garanční prohlídkou provedenou servisem NAMIR.
Služba Profi servis je podmíněna nákupem oleje společně s traktorem pro výměnu oleje po 5 - 10ti motohodinách (výplach motoru). A každoročním garančním servisem.
Neuznané reklamace je možné vyzvednout osobně u nás na pobočce, nebo je mužeme za 2000,- odeslat paletovou přepravou, nebo využít náš osobní závoz.
Tato rozšířená záruka je platná v případě nákupu stroje společně s olejem na zprovoznění + na první výměnu oleje po 5 - 10 motohodinách.
Velké stroje (traktory, ridery, atd... ) = 4 litry oleje.
Malé stroje (zahrad. sekačky, provzdušňovače , atd...) = 2 litry oleje.