Poraďte se s profesionály: Po-Pá: 10:00 - 18:00 hod 604 169 665

EM 30 rámová elektrocentrála s elektronickou regulací HONDA

Kód NAMIR: 21867

Zboží již není dostupné

Omlouváme se, ale toto zboží již není dostupné v našem sortimentu. Prosíme zvolte jinou alternativu. Děkujeme.

Alternativní produkty

Popis produktu

Elektrocentrála EM 30: model, jednofázové elektrocentrály s cyklokonvertorem. Patentovaná technologie cyklokonvertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v kompaktním rámu se zvětšenou nádrží.        

jak na stavbu, tak do dílny i k televizi

Tato malá, lehká benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála disponuje i stejnosměrným výstupem 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) společný tepelný jistič, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolky chodu (zelená) a mazání (červená) a hlavní vypínač motoru. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Záruka 5 let

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.                                                                                                                                      Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

 
Průmyslový profesionální motor

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

 
Elektrická bezpečnost

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Každou elektrocentrálu lze na základě požadavku za příplatek nastrojit i proudovým chráničem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

 
Antivibrační systém

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

 
Prodloužení doby provozu

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.

 
Cyklokonvertor

Technologie Cyklokonvertor je založena na principu invertorové technologie, využívá však zjednodušený elektronický systém filtrace výstupního napětí. Elektrocentrály s cyklokonvertorem jsou kompaktní a lehké, poskytují vyšší kvalitu elektrického proudu než elektrocentrály s elektronickou regulací AVR, protože stabilita frekvence výstupního napětí není přímo vázána na otáčky motoru. To v konečné fázi znamená, že případné zakolísání otáček motoru namá žádný vliv na stabilitu napětí na výstupu. Tyto elektrocentrály jsou vhodné jak pro průmyslové využití, tak i pro hobby využití ve volném čase pro napájení v podstatě celého spektra případných spotřebičů. 

 

Parametry

Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 79
Startování: Ruční
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 3000
Technologie regulace el.výstupu: Cyklokonvertor
Stejnosměrný výstup: 12 V / 12 A
Objem palivové nádrže (litrů): 9,7
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 6
Model motoru: Honda GX 200
Suchá hmotnost (kg): 32
Třída krytí: IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 96
Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm): 68 x 54
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 11,4
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí V: 230
Jmenovitý výkon (VA): 2600
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 445 x 402 x 480
Zdvihový objem (cm3): 196
Objem olejové náplně (litrů): 0,55
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): max. 3600
Záruka: Prodloužená 60 měsíců
Objednací číslo: HO-H714304
Výrobce: Benzínové rámové elektrocentrály HONDA | Vše od HONDA
Kategorie: Benzínové rámové elektrocentrály
Dostupnost: Není skladem v ČR
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV

Poradna

Zatím nebyl přidán žádný příspěvek. Buďte první.

Vložit příspěvek

Kamenná prodejna v Praze

Žalanského 52/22, Praha 6 +420 604 169 665

Máme otevřeno
Po-Pá: 10:00-18hod
So-Ne: zavřeno

Ukázat na mapě

U nás můžete platit:
Zboží vám dopravíme: